TGIF

Publicerat: 03/02/2012 i Uncategorized

Sjukt skönt med Fredag.

Varit en bra vecka och jag har försökt höja kcal intaget lite för att se om det gör någon skillnad.

Har varit riktigt seg i kroppen och skallen den senaste veckan, så hitills kan jag ej säga att det ger utdelning, men bara att hoppas.

Veckans första träning igår, och idag känns kroppen helt slut! Börjar bli gammal helt enkelt :)

Blir och köra någon form av motion idag, och sedan ta det lugnt ikväll. Finns inga ursäkter utan bara att köra!

Käket funkar okej. Håller mig till nyttiga proteiner, lite frukt och sallad och lite långsamma kolhydrater. Helt OK setup, men känns slitage just nu.

Bara att peppa upp och njuta utav helgen!

Ha det kanon!

// Kaptenen

kommentarer
  1. John skriver:

    Jag brukar väldigt sällan medge när jag imponeras av någon. Vet inte om det handlar om att jag vill att det verkligen ska betyda något när jag väl gör det eller att jag bara har ett allmäntillstånd som kan ses som väldigt tjurigt, men det jävla slit du lägger/lagt ner är så jävla imponerande att man helt enkelt inte får låta bli.
    Att du dessutom är framgångsrik i ditt yrke och ständigt glad trots ett kaloriintag på 1000 gör prestationen ännu större. Personligen skulle jag och många andra inte klarat av det du hittills har presterat och jag hoppas du är medveten om detta!
    Mvh John

    • Johan Erixon skriver:

      Tack som fan kompis! Det värmer ska du veta! En bit kvar nu, så bara att försöka hålla peppen och motivationen uppe! :)
      Hoppas allt är bra med dig!

  2. Mamma skriver:

    När jag ser hur andra peppar och pushar, så måste ju jag också dra mitt strå till stacken och försöka hjälpa i den mån jag kan, så det vore ju faan om jag inte skulle kunna klämma in några pannbiffar melln alla skit i helgen.

    Kram från din största faan

  3. Mr X skriver:

    Det ser man , nu har mamma mjuknat lite jo jag säger ju det ja…Vi kanske ses i helgen

Kommentera

