Mitten av veckan

Publicerat: 08/02/2012 i Uncategorized

Nedförsbacke…

Har haft en riktig skitvecka och haft mycket att tänka på. Börjar dock ta tag i mig själv och börjar komma fram till ett bra beslut hoppas jag.

Ni får hänga i lite med gammal vanlig motion och kost denna veckan och sedan får vi väll se vad helgen leder till.

Slarvade Söndag-Tisdag lite för mycket, och det kommer jag ju få sota för i vilken fall. Inget man kan göra ogjort och det kanske kommer hjälpa mig bli bättre i framtiden!

Idag ska det handlas för jag har nästa vecka hemma i Kisa, och jag behöver ta tag i saker och ting och ej käka ute osv.

Blev en riktig långpromenad igårkväll och det var fin fint för kropp och själ. Blir en liknande ikväll igen, och lite matlagning, sedan blir det väll sängen hoppas jag :)

Ha en bra dag!

// Kaptenen

Kommentera

