Monday!

Publicerat: 13/02/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Som ni kanske märkte blev det ingen invägning igår.

Det är för att det bara kommer ske en gång i månaden nu mer. Första helgen i Mars (Söndagen den 4:e) blir nästa invänging.

Detta är för att hålla fokus och försöka hitta mer utav balans. Vet man ej vad man väger får man lite annan ”press” på sig. Samtidigt kan man ta sitt fria mål vilken dag som helst i veckan utan att behöva tänka på söndagen. Lite bättre för mig som reser mycket osv. Körde det upplägget framgångsrikt 2007. Blir också lite mer vikt förhoppningsvis som tappas mellan tillfällena, och då blir det motiverande :)

Blir även mer fokus på långa pass. Mer förbränning, och längre promenader osv. Försöka köra mindra intensivt och mer förbränning. Det borde göra susen med en ändring i uåålägget tycker jag, och nu ser jag fram mot en bra vår. Hårdare träning, fortsatt bra kost, och njuta av livet så mycket som möjligt!

I veckan kommer Herr. Martini in och bor hos mig några dagar så att vi kan träna och käka ihop och på så sätt får jag någon som peppar mig också! Vänner som honom och andra som hjälper mig och tränar och följer med mig ut och går osv. är verkligen guld värda! Det är riktigt fröjdigt att jag har så mycket genuina och goda människor i min närhet!

Annars är allt bra och flyter på tycker jag. Lite tråkigt väder, för man kan ej ha sneakers på sig (varje fall inte de man vill ha i bra skick) så då blir det ju att man får knalla omkring med nyheterna hemma och testa dem, köra skovård på favoriterna och se över statusen på skosnören osv som jag gjorde igår :)

Dagens har startat med lite sovmorgon till 6, frukost av kesella med fun light i + 3 äggvitor och 1 gula. Några koppar kaffe på det på kontoret så börjar man komma i fas nu!

Hoppas alla läsare har det bra!

Vi hörs imorrn!

Cheers //

Kaptenen!

 

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Gillar tugget Johan – nu ska peppet upp igen och resultaten likaså!

    Känns bara kul om man får vara lite delaktig – packar en fröjdig allround-träningsväska i alla fall så är jag redo för både motionsspår, squashbana och vad mer som kan tänkas! :)

    Är övertygad om att de goda resultaten kommer infinna sig igen och med det också en nytändning på att verkligen hålla de uppsatta reglerna osv.

    Jaja, hörs och ses senare. NKV!

Kommentera

