Tisdag!

Publicerat: 14/02/2012 i Uncategorized

Tisdagar är ju skitdagen över alla andra!

Men idag är det ju Alla Hjärtans Dag! Så jag vill önska allt det bästa till min familj och alla mina vänner! Jag sänder er all kärlek!

 

Gårdagen var första dagen på en hård träningsvecka och det blev 2 timmars kvällscardio utomhus med Tina och Peter.

Promenad i rask takt för att hålla förbränningen uppe en längre period och bryta de tidigare kortare kondionspassen. Vädret var fint och sällskapet det bästa :)

Kändes lite i höger knä, men det är för att jag har en gammal skada i det ledbandet som aldrig riktigt ger sig.  Dock inget som direkt stör mig förutom ibland i trappor och när jag ska hoppa från höger ben :)

Maten igår var bra. Käkade Kesella på morgonen, ett äpple och en klementin. Sedan blev det köttfärsgryta på tomater, 5% nötfärs och morötter och på kvällen samma gryta fast med wokgrönsaker och några ägg.

Idag började vi med Kesella och 3 äggvitor och 1 gula. Kvällen blir det squash och CL i soffan! Kanske en promenad också men kortare eftersom det blir squash endå.

Ha en bra dag!

// Kaptenen

 

 

 

kommentarer
  1. Tancred skriver:

    Härligt att du kämpar på trots att det inte alltid går som du vill! Lite av den karaktären skulle jag behöva! Snart levereras mina rakblad och då ska golfhallen besökas frekvent, hör av dig om du är sugen på att svinga lite!

Kommentera

