TGIF

Publicerat: 17/02/2012 i Uncategorized

Fredag äntligen….

Började med en sovmorgon och det var välbehövligt eftersom jag sov dåligt och vaknade väldigt många gånger!

4:e dagen i rad med träning igår, och idag är det alltså vilodag. Ska bli skönt att vila lite för benen gör lite ont måste jag säga. Dock bara att bita ihop imorgon igen :)

Kan eventuellt bli en promenad om det känns okej senare, annars blir det o chilla hemma eller hos Pecka som det ser ut! Alltid trevligt med lite sällskap och häng!

Träningen igår gick helt okej, och även om kroppen känns sliten så är jag nöjd med veckan.

Landade på 1880 kcal igår fördelat på:

  • 272 gram protein
  • 63 gram kolhydrater
  • 60 gram fett

En helt okej dag där jag precis som de andra dagarna denna veckan var mätt och belåten hela dagen. Kvarg, fläskfile’,ägg, sallad, fetaost och pannbiffar är lite av det som slank ner :)

Idag blev det kvarg till frukost och till lunch blir det pannbiff, keso och ägg. Inte helt dumt det heller vettu :)

Till kvällen har jag tagit fram lövbiff ur frysen, så det blir lövbiff med grönsaker. Ska nog överleva även idag!

 

Ha en trevlig helg nu alla läsare!

//Kaptenen

Kommentera

