Lugna fina Lördag :)

Publicerat: 18/02/2012 i Uncategorized

Dagen började med sovmorgon till klockan 8, det var det bästa som kunde hände, och jag har sovit helt OK.

Somnade väll runt 01.00 typ så 7 solida timmar får man vara nöjd med :)

Käket igår var bra, och vilodagen välbehövlig. Jag käkade lite popcorn på kvällen, men förutom det var maten optimalt bra tycker jag. Blev wokade grönsaker med 300 gram lövbiff på kvällen och lite aijvar till det.. Riktiga godsaker helt enkelt :)

Dagen idag började med lite chill och sedan åkte jag och hämtade plåboken som jag glömde på jobbet igår. Blir svårt att hyra bil och betala allt i Tyskland nästa vecka om den saknas. Efter det blev det en timmes promenad i snön, och nu har jag precis käkat dagens första mål som var lunch.

200 gram kotletter med några hundra gram kokta morötter och 220 gram gröna bönor har nu intagits.

Jag passar på och önska alla en trevlig helg, och bjuder på en bild utav min lunch som avslutning!

// Kaptenen

 

Kommentera

