Monday!

Publicerat: 20/02/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Började så min resa igår ifrån LKPG och nu har jag via Berlin hamnat nära en stad i Östtyskland som heter Chemnitz.

Möten och cirka 40 mil i en Ford Focus har avklarats, och det har gått ganska fint. Var bra väder och lite trafik, så nåler var sällan under 160 och oftare över 180 =) precis som det ska vara kan man tycka! Det gör bilkörandet enkelt och skönt.

Nu har jag brakat ut 50 minuter cardio på hotellets ytterst simpla gym och nu vilar jag istret på hotellet genom att beta av mailboxen.

Gillar ju att fota, men gör det för lite, men ska försöka dokumentera lite mer av min vardag, både med system kameran och de andra…. blir mkt mobilbilder… men man får ta det man har!

Imorrn är det möten och sedan bär det av mot frankfurt området. Dryga 60 mil i bil blir det eftersom 300+ mil ska betas av denna veckan.

Bilder nedan från resan hitills och på tillskotten som kom i Söndags :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

// Kaptenen

kommentarer
  1. G skriver:

    Varför nämner du inte nånstans i bloggen att du åkte på duktigt med pisk i squashen i söndags?!?

Kommentera

