Mot slutet av veckan!

Publicerat: 01/03/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Hade lite för mycket att göra igår för att hinna blogga och jag beklagar det!

Dock skötte jag mig superbra, och jag hade ett riktigt tufft squashpass som träning! Det var femte passet för veckan och det innebär att vi är halvägs med träningsdosen. Hade två sena kvällar och eftersom jag behöver lite sömn trots allt så kunde jag ej ta mig ut på morgonen. Det är val man gör, och det funkar inte alltid för mig tyvärr. Dock kommer det bli mer av det i veckan!

Vi passade faktiskt på att njuta av en öl i bastun direkt efter träning, och det var faktiskt himmelst gott :) Var ju ett par veckor sedan (månader t.o.m. kanske) som jag drack starköl, och det är alltid gott :)

Matmässigt blev dagen med starkölen en riktig höjdare!

Då jag åt ganska lite kolhydrater sett över dagen så var det en perfekt liten höjning direkt efter passet… Nu ska ni veta att jag absolut inte rekomenderar detta varje dag, men även solen har sina mörka fläckar så att säga! Man måste njuta av vardagen ibland också, och det här kan jag leva på resten utav veckan. Helt klart värt det!

Fördelningen på mina 1600 kcal igår:

  • 215 gram protein
  • 95 gram kolhydrater
  • 21 gram fett

Riktigt kul att se Sverige spela bra mot kroatien och sedan se 5 mål i Englands matchen också. En bra sportkväll!

Ikväll beger jag mig till Tranås för att lira lite basket, och sedan blir det hem för sömn! Har laddat upp med mkt mat på jobbet så att man ska klara dagen. Jag äter ju helst något 2 timmar innan träning också för att ha energi, men endå inte vara för tung så att säga.

Dagens frukost såg ut såhär (åt 4 vitor och 1 gula):

Ha en fin dag så hörs vi senare i veckan!

// Kaptenen

Kommentera

