TGIF!

Publicerat: 02/03/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Nu är det äntligen Fredag och det är ju alltid fint att närma sig slutet av veckan!

Igår var det en dag som var fullspäckad med jobb och sedan var jag och lirade basket på kvällen.

Efter träningen blev det sallad och nötfärssbiffar och sedan direkt i säng!

Inte sådär jätteintressant är klart, men det är så ibland mitt i veckorna när man jobbar mycket.

Han iof lämna in mina nya jeans för lite justeringar hos en kollegas fru som brukar vara snäll och hjälpa mig med vissa sömnadsprojekt J Riktigt snällt!

 

Ganska sliten i kroppen efter 6 pass på 4:a dagar, men det är helt okej efter omständigheterna!

Idag ska jag försöka ta mig ut på en promenad, och sedan blir det alltså minst 3 pass i helgen.

Har sagt upp medlemskapet på gymmet, och ska nog gå med i något annat. Behöver en nytändning och ett miljöombyte efter alla timmar som har lagts nere på Feelgood. Inget ont om dem alls, utan vill bara se något nytt helt enkelt.

Lyssnat mycket på lugn musik och lite mer rock på sistonde, men denna veckan har det varit mycket Hip Hop igen. Letat efter lite nya godbitar och följande artister roterar mycket nu:

  • Wale
  • Kirko Bangz
  • Tyler the Creator
  • Theophilus London
  • Meek Mill
  • Kendrick Lamar

Sedan lyssnar jag alltid mycket på Kanye & Jay Z, men det är ju knappast en nyhet för de som känner mig!

För de som vill lyssna på det jag gör så finns min Hip Hop lista på Spotify: Hip Hop

Jag köpte ju biljetter till deras spelning i Globen den 29e Maj. Igår sedan fick jag även reda på att jag fick en biljett till Springsteen på Ullevi den 28e Juli. 3 legender, men i olika genrer. GRYMT NICE!

Annars är det bara chill som står på schemat i helgen. Är hemma i Sverige även nästa vecka, så det är skönt. Sedan blir det lite resor veckan efter.

Ha det gott nu, och trevlig helg!

// Kaptenen

kommentarer
  1. mikaela skriver:

    om du är sugen på nåt nytt, kolla in Crossfit. http://www.crossfitlkpg.se. det är grymt kul, grymt jobbigt och man blir riktigt allroundtränad. Sök på crossfit på youtube så har du några timmars underhållning framför dig :)

    • Johan Erixon skriver:

      Ja en väldigt intressant träningsform som jag funderat på, men vi får väll se vart det bär av! Dock oerhört bra träning helt klart!

Kommentera

