Saturday night!

Publicerat: 03/03/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Sitter här ganska tidigt på Lördag kvällen (sent för en gammal man) och senare kommer det bli eftersom Duke – UNC är klockan 01.00 från Coach K Court.

Jag är ett UNC fan sedan jag var liten och det är ju den största matchen på hela året. Denna gången även för ACC titeln. Sjukt laddad, även om jag är väldigt sliten.

Har tänkt mycket den senaste veckan, och jag har verkligen njutit av allt stöd som jag har fått utav alla mina vänner. De som tränat med mig: G, Tina, Pecka, Tjonke, Chexxa och inte minst Martini som bodde hos mig och peppade mig konstant i 3 dagar.

Alla andra som peppar mig jämt och ständigt ska jag heller inte glömma! Ni är guld värda! Har verkligen tur som har sådana underbara vänner!

Tack även till Mamma, Pappa och Frida som alltid peppar mig och hjälper mig med att klara av allt!

Jag är sjukt sliten i kroppen efter de två tuffaste träningsveckorna på många många år! 16 pass de senaste 13 dagarna har det blivit, och idag körde vi verkligen stenhårt på eftermiddagen! TRX (grymt bra faktiskt), spurter, joggning, promenad…. en riktigt jäklar bra dag!

Käkat grymt bra ett par veckor och känner mig i fin form!

Trots allt ovan så är jag lite nervös inför min första invägning på en månad. Jag vet att jag slitit sjukt hårt, och att det borde vara minusresultat på vågen, men efter de förra invägningarna vågar jag ej ta ut något i förskott!!!

Bara att hålla huvudet högt och peppa vidare! En dag i taget, och försöka göra sitt bästa!

 

Just ikväll känns alla vänner och familj extra viktiga, och man får skänka en tanke till personerna som drabbats utav branden i Mjölby, och alla de förluster som det medfört!

Speciellt de anhöriga till den 5-åriga lilla flickan som omkom! – R.I.P

 

// Kaptenen

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Fint Johan.

  2. Mr X skriver:

    Återigen ett stort grattis och just nu så leker ju även livet för Manu

Kommentera

