Invägning 2012-03-04 – It is working!

Publicerat: 04/03/2012 i Uncategorized

Lycklig kille, annat kan ej sägas idag.

Har ätit mer, men slitit hårdare och tränat i ett rasande tempo de sista 4 veckorna. Haft några fria måltider, men inga fria dagar, och sjukt bra tryck i kroppen. Mått riktigt bra faktiskt, och visst jag har varit sliten – men på ett bra sätt

Idag har jag sådan träningsvärk att det gör ont att gå ur sängen. Det är nu mer de bästa dagarna!

Imorse hade jag varit nöjd med mitt jobb och min inställning vad det än stod på vågen.

Invägning 2012-02-05: 129.0kg

Invägning 2012-03-04: 124.1kg

Viktminskning: -4.9kg

 

Riktigt kul att det känns positivt igen, och kroppen känns i bra fas. Jag trodde kanske på lite lägre t.o.m men jag är verkligen nöjd. Motiverar mig till tusen för den här månaden, och invägningen som kommer vara om 4:a veckor, den 1:a april.

Idag blir det att fira med lite pasta, något litet gott kanske, och att bränna av träningspass nr.10 för veckan så att vi klarar det högt uppsatta målet med att träna 10 pass den här veckan.

Ha en skön söndag och njut utav vädret, själv njuter jag verkligen av livet idag :)

 

Who am I? – I AM A CHAMPION!!! NKV!!

 

MVH//

Kaptenen

kommentarer
  1. Syster skriver:

    Härligt brorsan!!! Kul att ditt nya upplägg gav ett bra resultat :) Bara gratulera! Kram

  2. G skriver:

    Fan va bra, grymt jobbat. Inspirerande läsning så får bli för mig att ta på mig löparkläderna och ge mig ut en sväng med nu. Keep up the good work!!

Kommentera

