Monday all over again!

Publicerat: 05/03/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Skönt med en ny vecka igen!

Det enda problemet idag var att det var alldeles för skönt i sängen. För en gångs skulle snoozade jag, och det är ju livsfarligt. Blev en timme och en kvart längre i sängen än vanligt. Kollade sportnyheter, surfade lite och bara njöt av att ta det lugnt! Riktig kvalitetstid!

Om jag hade mycket träningsvärk igår är det inget i jämförelse med idag märkte jag när jag skulle ta mig ur sängen. Dra på trissor så stel! Ömmar överallt! Riktigt fint!

Gårdagen bestod utav en PW innan frukost. Lyxade rejält med maten för en gångs skull. Var ju trots allt en månad sedan som jag åt ordentligt med kolhydrater. Bröd, yoghurt, kanelsnäcka, några bitar godis, jordnötter, pasta & köttfärsås, några korv… Ja det slank ner en del igår som normalt inte finns i kostcirkeln, men det var nästan så att man fick lite avsmak för det, och det är positivt i min värld. För mig funkar det att ”balla ur” lite under en dag även om det ej är stor kvanitet av ovanstående saker, så blir det mycket tillsammans, och då blir man nästan lite mätt på det ett tag. Bra skit!

Idag blir det promenad med Tina när jag kommer hem, och det lutar åt 15km’s varvet eftersom hon enligt ryktet inte har skött sig något vidare i helgen ;-)

Nu är det varje fall Måndag, och det finns mycket att göra på kontoret. Fikarasten är snart slut och det blir att fortsätta trycka på! Fortfarande sjukt mätt från gårdagen, så någon frukost går inte ens ner! Ganska sjuk kan jag tycka, men gillar inte att tvinga ner mat!

Lyssnar lite country på kontoret och peppar på en fortsatt bra dag!

Veckan är fördelad på lite mindre träning än den förra då jag har mer annat som jag måste styra med, och jag ej kommer vara hemma i helgen. Blir mer lågintensivt på helgen, och det hinns nog bara ett pass om dagen där också. Satsar på 7 bra aktiviteter den här veckan.

Ha en fortsatt bra dag!

// Kaptenen

Kommentera

