Tisdagshatet….

Publicerat: 06/03/2012 i Uncategorized

Tjaaaaaaa!

Nu sitter man här på en Tisdag. Tisdag är ju som alla vet veckan officiella skitdag, och kan där med gräva ner sig själv med huvudet före i sanden och skämmas!

Själv var jag för andra dagen irad otroligt jävla seg imorse, och låg och drog mig fram till 05.15. Riktigt slarv kan jag tycka, och det gynnar inte mig alls! USCH!

Kroppen fortfarande helt mörbultad efter helgen, och jag som trodde att man kunde bli kvitt träningsvärk sådär över natten fick mig en lavett imorse när benen fortfarande var lika stela som G’s serve i Tennis! (ett underverk btw)

Annars var det lågintensiv träning på programmet igår. 12km promenad blev det bara, och det var mest för att kräma ur lite slagg i benen. Men det hjälpte ej, så det får bli lite blandad träning idag tror jag bestämt.

Kosten går bra som tusan nu, och även om jag låg riktigt lågt igår på protein och fick fylla på tanken rejält på kvällen så känns det bra. Kroppen reagerar ju bra, och den känns hyffsat bra under träning också oftast. Så länge detta upplägget fungerar såhär bra finns det ingen anledning att ändra!

Jag äter mycket mat, och är allt som oftast rejält mätt! Äter dock väldigt nyttig mat, och jag försöker se till att jag varierar mig en del.

Igår kväll stektes det 800 gram torsk med salt och peppar, som sedan förtärdes med ärtor och gröna bönor och keso. Hälften blev kvar till dagens matlåda och det är ju mer eller mindre perfekt kan jag tycka J

Fördelningen utav 1800kcal igår:

  • 255 gram protein
  • 90 gram kolhydrater
  • 43 gram fett

Dags att fortsätta här efter kaffet och ta tag i saker och ting! Det är bara att jobba på som fan den här veckan då jag är ute och reser merparten utav nästa. 3 veckor kvar till semester, då jag kommer spendera en månad i USA. Vet ej om jag nämt det innan i bloggen, men så är det varje fall!

Dagens Pepplåt:

Meek Mill – Hate Is My Motivator

 

Ha en kanondag!

MVH,

Kaptenen

Kommentera

