Middle of the week!!!

Publicerat: 21/03/2012 i Uncategorized

Nerförsbacke snart! ÄLSKART!

Sol – Älskart ännu mer ta mig fan! Jag blir så sjukt sugen på öl bara när solen strålat såhär! Inget bra i sig, men är lugnt eftersom jag tillskillnad från många utav mina goda vänner besitter något som de har total avsaknad av: karaktär! =)

Just nu rullar Phil Collins på Spotify och jag blir sjukt peppad på Miami och Florida. Miami Vice lirade ju mycket av Phil’s låtar och jag älskar verkligen serien! Har DVD boxarna och har sett dem flera gånger! Optimal action serie med läckra kläder, skön glam och lite spänning. Sonny Crockett är ju lite utav hunkarnas hunk på något sätt!

Gårdagen var ju vilodag, och det var just vila som jag gjorde. Tidigit i säng och sovmorgon imorse. Det var väldigt välbehövligt tydligen eftersom jag stängt av alarmet i sömnen ;)

Idag blir det PW med Maria, som även har lovat att bjuda på mat. Intressant får jag nog lov och säga!

I övrigt känns formen bra som sagt, och jag är lite mindre sliten än tidigare. Har börjat lyssna efter lite, och man lär sig mer och mer om kroppen efter ett tag. Bara hoppas resultaten kommer också på våg och med måttbandet, så att man ser att formen verkligen infinner sig, inte bara skallen tycker att den gör det!

Ett kort inlägg, men det finns inte mycket att säga varje dag! Hoppas att ni får en bra onsdag och att ni läsare också njuter av att vara ute i solen!

Mvh,

Kaptenen

Kommentera

