TGIF!!!

Publicerat: 23/03/2012 i Uncategorized

 

Fasen vad skönt med Fredag! Och vilket lyxigt väder! Jag älskar det ta mig faaaaaaan!!!!

Vaknar, ser att det nästan ljusnar ute, tar en soft dusch, lite vitaminer, fixar till jeans på jeans, ett par sneaks… casual Friday liksom! Vad kan gå fel?!?!

Jobbet är sjukt stressigt just nu och det har varit mycket press, och kommer vara resten av året, men det får man göra det bästa utav!

Mycket som händer, mycket på G på alla fronter och där mellan ska man klämma in träning, laga mat och ett fokus utan dess like! Inte alla som klarart, men jag gör det =)

Igår var det basket, och det var 1.5 bra timme med mycket löpning och roliga övningar. Det gynnar kondisen helt klart! Det är ju mycket därför jag spelar, för att jag behöver träna och jag tycker det är sjukt roligt fortfarande. Det blir som ett konditionspass fast jag har riktigt roligt under tiden!

Ikväll blir det grill i Kisa, och imorgon hos kusinen om vädret håller i. Det är en bra plan tycker jag, jag älskar verkligen grillat! Kan bli en riktigt fin helg det här! Måste städa ur och gallre lite i garderobet och skrymslen hemma också. Jag kanske ska flytta nästa vecka, så det blir snabba drag i sådant fall. Det lutar just nu åt det varje fall om allt faller på plats.

Har idag betlat alla räkningarna, och är i princip bankrutt känns det som! Skatt och försäkring på bilen nu med juh, lika bra att betala hela året direkt så man slipper skiten! Varit tunga första 3 månader ekonomiskt! Men man ska inte klaga, för det finns de som har det garanterat sämmre!

Kroppen känns OK, men för att klara av en riktigt tung träningshelg så blir det vilodag idag. Behöver hålla den fräsch och fin, och vissa veckor passar det bättre med lite vila! Håller man kosten bra och rör på sig bra så går det fint!

Kul med lite sköna basketmatcher inatt också. Det lär ju inte bli speciellt mycket sömn om jag känner mig själv rätt!

 

Dryga veckan kvar till vi ska väga in oss nästa gång! Kommer bli en sjukt tung träningsvecka nästa vecka som även kanske innhåller en flytt från 4e våningen i ett hus till 3e våningen i huset bredvid. Ingen hiss i något av husen, så det lär ju kännas i benen!

Ha en fröjdig helg nu!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Maria skriver:

    Jag gillar inte att du först skriver om att jag ska bjuda på mat och det lite ironiskt låter som”hur nu hon ska lyckas med det”, och att du sen inte redogör för dina läsare vad du faktiskt tyckte ;)

    Kram på dig gubben, ha en underbar helg så hoppas jag att vi ses snart igen!

    • Johan Erixon skriver:

      Ha ha ha! Deee eeeee braaaaaaaa rööööööö! De va skitgott! O du fick ju dessutom fett med cred på twitter! =) lovar att ge dig ett eget inlägg :P

  2. Jesper skriver:

    Såg Paul på systemet, jag hoppas du ordnat skjuts eller övernattar :D

Kommentera

