Tisdag!!!

Publicerat: 27/03/2012 i Uncategorized

Tisdag!

Den största skitdagen av dem alla! Och visst kan jag låta negativ, fast det är jag ju egentligen inte!

Mycket att göra och mycket att jobba med nu, så det var lite för stressigt för att uppdatera bloggen igår. Helgen var mycket bra om man bortser från en riktigt irriterande P-Böter. Men om det är det sämsta som kan hända, så ska man fan inte klaga!

Ätit gott, tränat bra och umgåts med riktigt trevligt folk! Jag har helt enkelt inga klagomål! Helgens bästa var nog vädret trots det redan nämda. Fy sjutton vad fint med solsken och klarblå himmel en hel helg. Då kan man ju faktiskt inte vara något annat än nöjd!

Igår plockade jag upp mina nya solbrillor från Marni for H&M. Riktigt softa brillor för ett bra pris.

Tack Johan!

 

Igår var jag riktigt sliten när jag kom hem tyckte jag. La mig och kollade lite tv i sängen. 5 timmar senare vaknar jag av att telefonen ringer.. haha… Kan tycka att det blev en skaplig nap!

Sov dock resten utav natten också och vaknade otroligt utvilad. Riktigt skönt.

Blev lite mycket mat i lördags, men det är smällar man får ta ibland! Gick loss på en riktigt fröjdig brunch i gott sällskap, så då måste man få lyxa till det lite. Blev 18km promenad innan dess, så det kändes legitimt.

Hoppas på att flytta i veckan som är nu innan jag åker till USA nästa onsdag för en månads semester.

Gillar inte att åka på för många korta semestrar utan en skön mix med minst 2 långresor per år tycker jag passar mig bra. Nu ska det bli skönt att komma iväg en sväng igen. Var ju några månader sedan.

Kommer troligtvis bli en sjukt busy vecka innan semestern, men det är det ju värt alla dagar i veckan! Ha det gott nu så hörs vi

// Kaptenen

Kommentera

