Mitt i smeten!

Publicerat: 28/03/2012 i Uncategorized

Mitt i veckan och nedförsbacken blir brantare och brantare!

Igår var det packning utav skor, kläder och annat som stod på schemat.

Idag börjar jag flytta till en ny lya, och det ska bli coolt med en liten nytändning. Gillar verkligen lägenheten jag bor i nu, men det kan alltid bli bättre antar jag, och det hoppas jag det kommer bli nu.  Balkong med kvällssol är det stora pluset som jag ser det, men även det faktum att jag hoppas få lite mer yta att jobba på i köket, och en lite bättre planlösning i vardagsrummet. Det kan bli bra det här! Dock blev det ju väldigt hastigt och lustigt, men det ska gå helt enkelt! Har hjälp utav bra gubbar i veckan och det är ju skönt!

Fick även lite mat hos Mor när jag var och lämnade ut mina golfklubbor i ett utav deras uthus. Det blev 4 fulla bagar med klubbor då jag även har lite reserver liggandes. Inget extremt dock utan bara lite gammalt skrot. Blir nog lite golf när jag är i USA på semester och det blir ju sjukt fint! Även om jag spelar kass.

Får troligtvis strukturera om lite vad det gäller kläderna och garderober samt skorna i den nya lägenheten, men det ska nog lösa sig!

Jag rensade faktiskt ur de slitna paren och de skor som jag aldrig använder igår, som är för små osv och kastade dem. Det gör lite ont i själen liksom, men det är ett måste för att få plats med alla godbitar i rotationen =)

Träning blev det ingen igår då jag var tvungen att packa. Idag ska det ju bäras trappor och flytten går från 4e våningen utan hiss till 3e våningen utan hiss, så det finns alla möjligheter för att förbränna kalorier om vi säger så! Inga konstigheter – bara att hugga i och bära!

Måste bli klar ASAP, så kommer bli sena kvällar och tidiga mornar då jag också har sjukt mycket på jobbet innan avfärd.

Livet leker helt enkelt och vore det inte för det kallare vädret som var på väg så skulle jag nog inte ha något att klaga på alls!

Kosten sköts mycket bra, och jag ligger ju som sagt för tillfället på runt 1800 kcal om dagen, med mycket protein för att bli ordentligt mätt vid mina måltider.

Ha en trevligt dag!

// Kaptenen

Kommentera

