TGIF

Publicerat: 04/05/2012 i Uncategorized

Solen sken imorse med, så fick bli nya brillor idag med… Kunde inte riktigt bestämma mig vilka jag skulle köpa sist, så det blev 3 par :)

image

image

Annars var jag ute och promenerade även imorse, så det blev att knäppa lite foton under de 7kilometrarna. Lite kallare än igår, men så länge det ej regnar gör det ju inget…

image

image

image

Har ju fått påbackning om att jag ska visa mer foton i bloggen, så jag har lovat att jag ska bättra mig!

Nedan lite bilder från igår…

image

Mäktig lugg på lagom stor häst (jag vågar klappa den) Familjens pop-snöre.

image

Älskade Tubbe slog Boren med 3-1 på Vifolka

Ja det var nog allt. Ikväll blir det att måla och ta det lugnt hos Pecka & Mickan.
Ha det bra//

Kaptenen

Kommentera

