Tankar efter en semester..

Publicerat: 06/05/2012 i Uncategorized

Jag vägde mig på Onsdag morgon när jag kom hem =P

Riktigt laddad av kolhydrater och naturligtvis tyngre efter en semester som visserligen innehöll bra träning, men också mat, alkohol och diverse godsaker som alla bjöd på. Vågen stannade på 134kg….

+14kg på 4.5 veckor lät lite väl mycket tyckte jag, och jag insåg att jag var tvungen att ge kroppen ett par dagar i normalt tempo utan flyg och annat som binder mycket vätska. Imorse – 4 dagar senare var dryga 8kg borta.

Vikten för tillfället 126 kg och vi har redan tagit tag i allt. Veckan onyttiga sedan jag kom hem förtärdes få min älskade systers födelsedagskalas idag. Tårta och blåbärspaj, annars har kosten och träningen varit exemplarisk i veckan. Fortsätter och lägger in lite högintensiv cardio också i veckan så kommer vi får ett gott resultat fram mot Mallorca 5e Juni.

Hoppas alla mina läsare kommer tillbaks nu efter semestern då snitter bara ligger på runt 75-100 per dag nu.

Kommer bli mer bilder, mer visioner av vad jag ser i mitt dagliga liv och naturligtvis mycket sneakers osv.

Har ni ytterliggare önskemål så lämna gärna kommentarer så ska jag se vad jag kan göra.

Ha det gott!!!

MVH,

Kaptenen

 

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Märkligt hur det kan svänga så grovt under så kort tid men samtidigt väldigt skönt att ”smällen” inte blev så stor trots allt. Från 126 kg har du 120-strecket runt hörnet och det är bara att jobba på nu så kommer den där magiska gränsen snart vara nådd.

    Samtidigt känns det som du måste komma på ett hållbart upplägg på dina semestrar för utan att vara särskilt påläst kan det väl knappast vara jättebra att pendla så upp och ner även fast du hittar tillbaka till slut!?

    Hur som helst så är det gött att se glöden igen och dem där morgonpromenaderna kommer bara gå lättare och lättare ju varmare och ljusare du blir.

    Vi är dessutom många som vill hjälpa dig med pepp och träning så nu j*vlar kör vi igen.

Kommentera

