Thirsty Thursday

Publicerat: 10/05/2012 i Uncategorized

Man e ju inte speciellt sugen på pilsner idag när det var regnigt, men å andra sidan så var det invigning på Champagne Verandan på Scandic City idag. Det hade väll suttit fint måste jag säga, men är man strikt så är man….

Kom hem från jobbet, sjukt sliten efter mycket stress på eftermiddagen… så det blev en liten nap tänkte jag.

FEL!!!

5 timmar senare runt klocka 21 så vaknade jag och lagade morgondagens matlåda och lite käk.

Jag har ju varit lite småsliten och hängigare sista tiden, men kan inte säga att jag brukar sova speciellt mycket efter jobbet under året. Dock ska man väll respektera om man behöver sömn och mer vila.

Idag var första dagen i veckan utan någon träning, och det blir lite mindre i helgen då jag ska upp till Stockholm och kolla Hockey VM på lördag och besöka lite vänner. Sover över så att jag slipper stressa hem mitt i natten.

Söndag blir det Tyskland och jobb tills på Onsdag eftermiddag. Sedan Norge veckan efter, så det finns att göra.

Kosten går bra och jag tycker att dagarna känns mycket vettiga för tillfället, nu ska vi bara komma igång på riktigt med träningen :)

Imorgon blir det en klippning på Hon & Han i Mjölby (perfekt start på helgen) och sedan middag hos Mor.

Avslutar med en bild från Target Field i Minneapolis:

Ha det gott nu //

Kaptenen

Kommentera

