Weekend….

Publicerat: 18/05/2012 i Uncategorized

Tjenare alla läsare!

Det var ju ett par dagar sedan som denna blogg uppdaterades, men det är mest för att jag har haft väldigt mycket att göra.

Började veckan med jobb Söndag-Onsdag eftermiddag i Dusseldorf och har sedan jag kom hem haft fullt med aktiviteter på schemat.

Kom hem Onsdag eftermiddag, tog en långpromenad med Tina och stekta 3.5 kg köttbullar på kvällen.

Fiskade strömming med Tina och hennes syster Annelie i Torsdags, och jag tror minsann att vi drog upp cirka 30kg. Det nappade helt galet, och vi hade riktigt trevligt. Vädret höll sig bra, så det var ju definitivt en bonus :)

På kvällen var jag helt död och kollade Sverige pinsamma hockey match, där vi om sanningen ska fram inte var speciellt nära en semifinal. Tycker det svenska spelet saknade udd och skärpa. Man måste kunna prestera bättre när man representerar hela landet.

Idag så startade jag dagen med en morgonpromenad med Monkan och sedan lite kaffe och tjat hemma hos Mangan och henne. Åkte hem och röjde ordentligt och sedan tog jag mig mot Boxholm och mitt livs första riktiga crossfit pass med Elin och Jason. Jason är ju lite utav ett odjur när det kommer till träning, och de båda peppade mig rejält. Kan i ärlighetens namn säga att jag är helt slut i kroppen, så det var ju riktigt nice!

Kvällen avslutades med en grill hos unge Herr. Friberg, och det satt som en smäck! Kan även meddela att hans lillasyster Kajsa troligtvis kommer ha finast klänning på balen. 10 utav 10 höga hattar får den i betyg, och hon kan vara nöjd efter cirka 20 utprovningar och justeringar ;) Eller hur var det nu!?!?

NU avslutar jag inlägget med ett par bilder och önskar mina läsare en trevlig helg!

// Kaptenen

Fiskemästarn tar sig en välförtjänt rast ;)

Försöker få fisk :)

Njuter utav en kall öl

Kommentera

