Musiken från helvetet!

Publicerat: 20/05/2012 i Uncategorized

Nu får fan parkeringhuset, grannen, kommunen, staden eller vem fan det är som spelar klassisk musik och panflöjt dygnet runt lägga ner sin förbannat irriterande ljudnivå! BLIR GALEN PÅ SKITEN!!!

I övrigt mår jag riktigt fint. Har fått köksmöbler utav Mor och Far i present, och kört några riktigt hårda träningspass i helgen. Kombinera detta med gott sällskap och grill så är jag oerhört nöjd.

Att Bayern inte vann CL finalen var ett litet minus, men de hade ju minst sagt sina chanser att avgöra.

Jag har verkligen ont och träningsvärk i hela kroppen i princip och Jason och Elin har motiverat mig bra nu två dagar i rad. Imorgon blir det ingen crossfit för Erixon utan det lutar åt en långpromenad eller liknande aktivitet (förutsatt att jag tar mig ur sängen).

Ser även fram mot en middag med familjen imorgon kväll.

När det gäller träning kommer  jag kommer fortsätta träna med Jason så ofta som det går nu. Han har varit en stor förebild under min resa såhär långt och han har varit ett bollplank och ett god stöd många gånger. Elin är också grym och hennes resultat under senare tid med sin träning inspirerar också. Hoppas få se Jason på SM i crossfit i framtiden.

Kommer även att använda vissa utav passen och övningarna som vi kör när jag tränar själv. Tror det är bra upplägg och det kommer varieras med en massa andra moment precis som tidigare. Tror att omväxling och olika sorters aktivitet är viktigt för att hålla motivationen uppe :)

Hur som ska er trogna Kapten ta sig an kudden nu. Tills nästa gång kan ni checka in bilderna från dagen som gick nedan (finns annars på Instagram).

Ha en kanonstart på er Söndag så hörs vi av!

// Kaptenen

Kommentera

