Tisdag med kvalitét

Publicerat: 22/05/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Fick inte så mycket respons på mitt inlägg igår, men det var många som läste. Ett tänkvärt ämne är det helt klart!

 

Jag har verkligen haft en bra dag förutom att jag provslog ett gäng drivers på golfbutiken och ingen kändes bra.

Sökandet fortsätter således och golfen hålls fortsatt på is ett tag till. Bara ett varv som jag ser fram mot, och det är Livsnjutare Open den 30e Juni. Enda som räknas!

Dagens spenderades på ett svettigt och sjukt varmt kontor. Vi har ju ingen AC, så det är fullt ös med öppet fönster som gäller. Mindre kul när blomkrukorna ramlar i marken. Smashade en idag, och eftersom jag är en ihärdig anhängare att var man ska sköta sitt jobb så sparade jag resterna till städpersonalen. Tackar!

Kvällen spenderades sedan i gassande sol på Storans uteservering där lite räkor med aioli och en ceasar sallad avnjöts i gott sällskap. Verkligen trevligt med dessa stunder och det är något som faktiskt är värt varenda krona, även om maten på Storan sällan är värd pengen. Servicen är ju dessutom usel på sommaren, men läget är ju trots allt bäst i stan.

Imorgon är det fullt schema och vi får se om jag lyckas hålla det eller inte. Torsdag-Fredag blir det Oslo med omnejd för jobb varje fall. Det ska bli skönt att komma iväg lite och få köra lite bil. Bilkörning är faktiskt mycket avslappnande, även om vägen till Oslo suger.

Hoppas alla läsare har haft en bra dag Nu måste jag ladda för en lång dag imorgon!

Sov gott!

// Kaptenen

Kommentera

