A week to remember…

Publicerat: 26/05/2012 i Uncategorized

Tjenare alla läsare!

Har haft en utav de bättre veckorna på mycket länge, och jag tycker det är fantastiskt trevligt när solen gör ett gästspel på svensk mark! Det förbättrar verkligen livet drastiskt och allt blir mycket trevligare :)

Det enda negativa är att uteserveringarna blir packade och när man sitter där så blir man ju så sjukt sugen på att lapa i sig lite alkoholhaltiga drycker. Dock en helt vit vecka, och det får man nog vara nöjd med får jag säga eftersom jag har besökt diverse uteserveringar flitigt under veckan.

Måste säga att jag just nu lider svårt utav cravings för just öl och vin och uteserveringar, men det är bara att vinna över huvudet. Man klarar det mesta om man bara bestämmer sig. Dock är det såpass att jag nog inte knallar dit ikväll då jag troligtvis skulle bli lite för sugen ;)

Idag har 2 träningspass avverkats. Blev morgonpromenad i Vidingsjö. Orienteringsspåret på 1 mil knallades och det var riktigt behagligt väder får jag lov att säga. Sedan blev det 70 minuter squash med Hennerberg innan vi intog en bra buffé på Djinghis. Ett lite större och godare mål än normalt fick vara belöningen på de 2 passen, varav det sista var grymt tight och hårt. En riktig genomkörare i bra tempo :)

Nu ska jag försöka hålla mina begär i styr och ta en lugn kväll. Imorgon vankas det morgonpromenad och sedan golf med Mor och Far. Hoppas ingen glömmer skämma bort sin mamma lite extra imorgon på mors dag :)

Ha en fin Lördag och en trevlig fortsättning på helgen!

Avslutar med lite bilder från veckan som gått:

 

kommentarer
  1. Mrx skriver:

    Hej
    Tack för en trevlig golfrunda och kvällsupe på mors dag.
    Tyvärr måste jag meddela att det blev stryk i golfen igen
    Ha en skön vecka

Kommentera

