Jaha… och så var det höst….

Publicerat: 28/05/2012 i Uncategorized

Ja nu kanske rubriken överdrev en del, men det kändes nästan så ikväll. Packade ju ner shorts imorse, men de slapp jag ju använda på golfbanan om vi säger så.

Skulle vilja passa på och gratulera världens bästa Mor igen på mors dag också. Skrev inget blogginlägg igår, så du får cred idag istället Mor :)

Bilden nedan är tagen under ett varv golf på Tranås GK under mors dag.

Golfen går för övrigt spikrakt nedåt, och jag har bestämt mig för att försöka lägga lite tid på att träna. Det kan knappast bli sämre än vad det varit de två senaste gångerna. Om det inte blir bättre så är det bara att lägga ner för gott som gäller. Behöver inte golfen för att njuta utav livet, men kommer ju ihåg hur roligt det är när man spelar bra :)

Dagens motion ar alltså 15 hål golf, och det blev där med ingen morgonmotion eftersom jag lämnade hemmet vid 05.15 för att få det mesta gjort på kontoret.

Imorgon så åker jag till Stockholm vid lunch för att gå på ett möte, och sedan så ska jag besöka globen för att se i mitt tycke världens bästa artist Jay Z, och dessutom så är Kanye West med som en bonus så att säga ;)

Har kollat lite setlists osv. och det kommer nog bli en show att minnas.

Onsdag flyger jag till Trondheim över dagen och går på ett möte och sedan kör jag hem från Arlanda på kvällen. Har haft väldigt ont i en fot sedan i Fredags, och den har även varit svullen, så nu passar jag på att ta några vilodagar för att se om det släpper.

Resten av veckan är också busy, så det gäller att få saker gjort när jag väl har tid. Hoppas att vila imorgon kan få foten att må bättre så kanske jag kan köra ett lätt pass innan jag åker till Trondheim på Onsdag.

Ha en trevlig kväll nu alla läsare så hörs vi.

Avslutar med lite plock från Instagram:

 

Ha det bra//

Kaptenen

Kommentera

