Helgen närmar sig med stormsteg!

Publicerat: 31/05/2012 i Uncategorized

Tjenare alla trevliga läsare!

Veckan har sprungit förbi otroligt fort, och jag har varit i rörelse som vanligt.

Mycket jobb, restid och planering varvat med några helt outstanding händelser som jag kommer leva på länge speglar mina senaste veckor. Det har dessutom fortsatt så, och jag ser en utav de bästa tiderna på året komma närmare :)

På Tisdag eftermiddag styrde jag kosan mot Stockholm för att jobba lite. Jag var ute på Lidingö och han med ett mycket produktivt möte innan jag runt 16.00 började min avfärd mot Bromma. I Bromma bor min gode vän Chexxet och där skulle jag parkera bilen samt checka in på mitt hotell för vidare avfärd mot stan.

Blev en Hof på Lungrens takterrass och efter det mat i form av en kycklingsallad på Pizza Hut. Stockholm strålade utav sol och folk var peppade som vanligt. Finns ju inga dåliga dagar för att hänga på stan i Stockholm. Vidare avfärd mot Globen och något som jag har sett fram mot väldigt länge: Jay Z och Kanye West live i Globen.

Kan knappt beskriva hur bra det var! Helt elektrisk stämning och ett fullsatt globen gungade med i varenda litet beat! Hit på Hit dundrade ur duon på scen och de slutade inte förän 3 timmar senare när Niggas in Paris lirats 6ggr som Encore… EPIC WIN på den kvällen helt klart!

Igår vaknade jag i Stockholm och avnjöt en hotellfrukost innan jag begav mig till Arlande och avfärd över dagen till Trondheim för ett möte. Inga förseningar och ytterliggare ett bra möte senare var det bara att vända och börja resan hem. Inga direktflyg från Trondheim till Arlanda på kvällen, utan via Oslo och Stockholm och 2.5 timmar i bilen rullade jag in i Linköping straxt före midnatt.

Dagen har spenderats med att jobba igenom mail och besöksrapporter och snart ska jag knalla upp till tandläkaren och få min dom. Har en tappad lagning och troligtvis lite annat skit som måste putsas till, så bara att bita i det sura så att säga.

Min fot känns skit, och det värket konstant i den, så det blir vila ett par dagar till innan jag får gå till doktorn om det ej släpper. Gillar ju inte doktorer, men ibland måste man väll.

Imorgon bär det av mot Skåne för mer jobb, och på Tisdag är det ju äntligen dags för semester igen och ett besök i Palma de Mallorca hos Noppechkin.

Ha en fin dag så hörs vi av! Nedan ett explock från min Instagram:

Ha det kanon!

// Kaptenen

Kommentera

