Måndagsklubben premiär…..

Publicerat: 04/06/2012 i Uncategorized

Men dit ska ju inte jag som tur vad :)

Men imorgon ska jag besöka min gode vän och roomie Noppe nere i Palma.

Man måste ju säga att prognosen på 27-29 grader resten av veckan gynnar min levnadsstandard.

Packningen är lätt, Erixon är lätt och det enda jag är riktigt sugen på är beach och värme och en bra bok eller två!

Läste ut Zlatan boken på 1.5 dag förra veckan när jag var ute och resta. Mycket lättläst och underhållande bok. Gillar att läsa om starka personer och duktiga idrottsmän. Roligt att veta vad som driver och motiverar dem. Klart läsvärd bok!

Foten stoppar mig fortfarande från att träna, så det har varit vila, disk osv idag. Fick all disk gjord innan jag åker och det är skönt att komma hem till ett hyffsat iordningställt hem. Normalt inte min starka sida.

 

Tack för alla trevliga hälsningar och pepp angående gårdagens invägning. Det var mest en avstämning och nu ska vi fan ner under 120kg inom en snar framtid. Jag har ju mål att bli vältränad, men för att kunna träna mer behöver jag vara lite lättare.

Schemat är enligt följande kommande 2 veckor. Palma 5 dagar, Tyskland 5 dagar, Amsterdam 4 dagar. Så det är inte mycket tid hemma. Sedan kanske jag åker till Österrike och jobbar innan midsommar också.

Får se om jag kan uppdatera något nere från Palma, annars får ni följa mig på Instagram där jag lägger upp kort lite oftare.

Nedan bilder från de senaste dagarna:

Ha det så bra!

Mvh,

Kaptenen

kommentarer
  1. Noppechkin skriver:

    Yihaaaaaaaa! Så jävla gött!!!! =)

Kommentera

