Litet uppehåll….

Publicerat: 28/06/2012 i Uncategorized

Tjenare,

Det blev visst ett litet uppehåll i bloggandet, och det har inte varit något som jag har gjort medvetet. Ibland har man bara mer saker för sig, och jag har knappt varit hemma på sistonde. När jag har varit hemma så har inte riktigt tid funnits för att styra med bloggen tyvärr.

Slarvigt utav mig, och jag ska försöka bättra mig. Vet att jag har en skara läsare som checkar in varje dag och vill ha något att läsa.

Har hunnit med och jobbat en vecka i Tyskland, tagit hem en Innebandyturnering i Amsterdam och sprungit min första mil de senaste 2 veckorna varje fall. Nöjd med alla tre saker, men milen känns som ett stort personligt mål som har uppfyllts.

Hade även en kanonfin midsommar med goda vänner och alla tillbehör. Njuter verkligen utav livet!

Jag har haft det kanonbra måste jag säga, och jag har inget att klaga på förutom att det blir lite alkohol mellan varven som inte är speciellt bra för min träning. Dock sköter jag kosten väldigt bra, och ligger fint där.

Jag tränar ju bra med, men det är svårt att inte dricka något nu på sommaren, speciellt som jag var nykter hela förra sommaren också. Njuter lite här och där, men snart kommer en inplanerad 10 veckors period där jag ska köra sinnesjukt hårt. Mer om det senare, men det blir en bra värdemätare över hur formen kommer bli på andra sträcket 30 ;)

Idag blir det promenad kombinerat med löpning och det är ungefär träning varannan dag som det ser ut just nu. Kör hårt när jag väl kör dock!

Ser bra ut, och ser fram mot sommarens aktiviteter. Blev ju även tickets till Swedish House Mafia i Stockholm, så det är ju något bra att se fram mot. Blir ju även några veckor USA i höst, och ett par andra sköna resor :)

Avslutar med lite foton (från min gamla Nikon) från senaste veckorna:

// Kaptenen

 

kommentarer
  1. Mer X skriver:

    Hej hej från LA,
    Kul att se lite på din sida igen
    Nu bli det lite golf i USA
    Vi hörs
    Mamma o Pappa

Kommentera

