Ny vecka – Nya möjligheter!

Publicerat: 02/07/2012 i Uncategorized

Skulle vilja passa på att tacka alla mina vänner som var med i helgen och gjorde den till en kalashelg!

Via fint väder, goda vänner och livsnjutare open till favoriten Bellos och sedan vidare till Storan. Lite mkt alkohol i kombo med varmt väder och mindre sömn gjorde att Kaptenen blev trött och fick gå ner till sin Kabyss och ta en liten tupplur. Inga konstigheter då även Kaptener behöver vila ;) haha

Hur som haver tror jag att alla inblandade är överens om att Mattias Andersson gjorde ett kanonjobb med arrangemang, priser och spelfält. Jag kan inte tänka mig en trevligare dag på golfbanan. Att sedan herr Adell styrt upp en middag modell prima, samt att stora delar av mina goda vänner fanns i staden gjorde ju att det var en fröjd att dricka rosé hela natten lång!

Tack även till mina spelpartners: Mattias, Stefan och Conny som tillsammans med undertecknad ordnade med en seger i lagtävlingen. Riktigt roligt får jag säga, och det var ett par år sedan jag vann på golfbanan! :)

Söndagen bjöd ju på Spanien show, och inte mycket mer för Erixon. Blev ett vilo-pass modell heldag. Välbehövligt tydligen.

Idag har jag jobbat, varit i Motala en snabbis, spelat basket och sedan blev det ett kort 3.5 kilometers varv i spåret för att springa ur lite slagg ur benen. Kändes stumt och jobbigt, men jag ville avsluta basketen med att tömma dem lite ytterliggare. Kändes bra när man var klart.

Dagens mat var proteinbar till frukost. Mellanmål blev en banan på förmiddagen och 2 fullkornskorpor på eftermiddagen. 100 kcal per mellanmål cirka. Lunchen var en sallad med ost, kräftstjärtar, kyckling, sallat, morötter, majs, oliver och gurka. Helt okej lunch, och magert eftersom man får välja själv vad man ska ha i den. Kanske glömde något, men den var hyffsat god varje fall. Kvälsmat blev benfri kotlett med sallad. Inga komplicerade grejer, men hyffsat gott samt väldigt nyttigt! Precis som jag behöver äta!

Hur som orkar jag inte pladdra mer ikväll utan avslutar med att återigen tacka mina underbara vänner för helgen, så hoppas jag att alla läsare hare det underbart!

// Kaptenen

 

 

 

kommentarer
  1. Mer X skriver:

    Mamma &pappa grattar till en fin 5e plats isingeln och segern idag.
    I morgon lirar vi i San Diego

Kommentera

