Det där med o sova bra….

Publicerat: 02/08/2012 i Uncategorized

Tjo!

Måste lära mig att sova bättre!

Inatt låg jag och stirrade i taket och kunde inte somna. Endå var jag trött och hade inget att tänka på direkt, så det kan ju kännas som riktigt slös! Andra dagen utan promenad då 2 timmar sömn inte räcker ens för Erixon som är van att sova lite!

Kroppen kändes hyffsad igår när vi lirade basket. Börjar få lite studs i den igen, och det känns OK. Dags att byta mina gammla Jordan retros mot ett par nya att lira i dock. Känner att de inte gör under för mina fötter =) fast de är ju jävligt snygga! Ha ha

Men slös att slita på kroppen när jag har så pass många skor endå. Så det blev att byta idag. Känner att jag har en bit till toppformen pga att foten inte höll i början av sommaren. Om jag kan ge mig själv åtta bra veckor nu så bör jag kunna hitta en riktigt vettig form fram mot hösten. Ska ju försöka hålla igång med basket på Campus och kanske i Tranås några dagar i veckan så att man får en varierad men rolig träning. Viktigt att det är kul också!

8 veckor kvar till Semester och då ska det fyllas på rejält i skohyllan kan jag lova. Räknar med att den är full efter det, så måste fundera på vart i lägenheten man kan bygga på ytterliggare ;)

Annars på sneakerfronten har det mest blivit lite Limited Edition inköp och lite retro Jordans. Inget avancerat utan det är standard grejer, som jag planerat att handla hela året. Hållt mig från rean även om det kliar i fingrarna :D

Kosten funkar bra just nu, även om jag ligger riktigt lågt på kolhydraterna och kan ha lite ont i huvudet ibland, samt vara ganska matt på jobbet i perioder. Bara att trampa på så att kroppen vänjer sig!

Ha en fin Torsdag nu, och för er som är på marken – kröka inte för mycket nu ;)

 

 

// Kaptenen

Kommentera

