Yo yo yoooooooooo….

Publicerat: 15/08/2012 i Uncategorized

Vad som har hänt sedan sist!?!?!

 

Ja det har varit någon vecka uppehåll i bloggen och det är för att jag ej har varit hemma speciellt mycket, och när jag har varit hemma så har det varit sjuuuuukt med saker att ta tag i!

Förra veckan jobbade jag i Österrike Tisdag-Onsdag och sedan åkte jag direkt Torsdag morgon ner till Göteborg och Way out West.

Hade en utav de roligaste helgerna i mannaminne och höll mig helt alkoholfri dessutom. Kan säga att jag var en utav få på festivalen som var det =)

Bäst var i ingen speciell ordning:

A$AP Rocky – Peso

Yelawolf – Let’s roll

Bon Iver – Blood bank & Skinny love

Laleh – Ängeln i rummet (Veckans allsång) & Some die young

Looptroop – Full Clip (Gangstarr cover) Don’t hate the player, These walls don’ lie

 

Ja det var några utan låtarna som jag kommer ihåg extra mycket. Såg fram mot Frank Ocean väldigt mycket, men Looptroop är ju hur grymma som helst, så det fick gå helt enkelt. Den bästa hela konserten var nog Bon Iver. Han lyfte publiken och framhävde gåshud!

Bäst med Way Out West var dock sällskapet av Martini och Råsberg som gjorde allt så förbannat mycket bättre! – Tack grabbar!

 

När det gäller träningen så blev det ju mycket stående och gång förra veckan, men mindre högintensivt dock. Denna veckan är vi dock helt tillbaks och har kört 3 pass basket redan i veckan. Bra med omväxlande träning och i helgen ska jag valla Tina i spåret för första gången på länge!

Ska även vara hästvakt. Så får väll se om jag överlever helgen.

Ska försöka uppdatera lite bättre framöver.

Ha det fint nu alla läsare!

Cheers

//Kaptenen

kommentarer
  1. Tina skriver:

    Hahaha ja bäst för dig att du tar fram den starkaste vallan du har, det lär gå åt! Men se upp, valla mig inte för bra för då varvar jag dig i spåret snart… ;-)

  2. Mrx skriver:

    Ja jag undrar nog vem som vallar vem jag??

Kommentera

