Fågestund…

Publicerat: 28/08/2012 i Uncategorized
Ja jag vet att bloggen suger för tillfället. Men lever ett stressigt liv och har inte speciellt mycket motivation för tillfället.
Skötte träningen och kosten exemplariskt fram till förra veckans fotskada…. annars håll till godo med lite frågor i ungefär samma kvalikativa klass med min motivationsgrad.
(regelrätt snott från monkeybusiness..)
1. Var är din mobiltelefon?
Mellan min filofax och tangentbordet framför mig….. för en gångs skull i vilande läge….

2. Var är din andra hälft?
Brorsan Noppechkin sitter väll på nån krog i Spanien och dricker lärk i vanlig ordning…

3. Ditt hår?
tjockt, råttfärgat och väldigt kort för tillfället

4. Ditt humör?
Strålande. Nästan radioaktivt!

5. Din dagsplan?
Ta slut på denna kafferast… dricka upp mitt vatten och sedan köra racet på jobbet. I övrigt så lite som möjligt.

6. Det bästa du vet?
Familjen, Vänner, Raggmunk, Sneakers, likviditet på kontot.

7. Din dröm i natt?
Kommer sällan ihåg dem längre.

8. Ditt livsmål?
Work hard – Play even harder! Ska ha ett mycket roligt fortsatt liv!

9. Rummet du är i?
Kontoret. Tänk dig ett par skärmar, ekskrivbord och Al Pacino’s tal från Any Given Sunday på väggen… Där i mitten någonstans sitter jag.

10. Din hobby?
Sneakers, träna, basket… elektronik har väll en vis plats i mitt leverne också….

11. Din skräck?
Hatar att vara ensam…

12. Var vill du vara om sex år?
I förarsätet på min Porsche på väg mot nästa storaffär!
Innan jag åker hem till något liknande detta: http://www2.skeppsholmen.se/stockholm/vaningar?guid=4193KLD9I4OOR277

13. Var var du igår kväll?
I soffan i sängen och i solen på balkongen

14. Vad är du inte?
Dum

15. En sak du önskar dig?
Shoezeums skokollektion…. www.youtube.com/watch?v=BITij5KkxNQ och en massa annat jävla bling bling som skulle gynna mig!

16. Var växte du upp?
Alvesta, Mantorp och Mjölby… Men mest om mig själv lärde jag mig under mina år utomlands.

17. Det senaste du gjorde?
Kollade hur mycket pengar jag hade på kontot – mao. även svar på fråga 31.
 18. Dina kläder?
Skjorta, Jeans, Converse
19. Din tv?
Har flera, samtliga utav märket Panasonic.
20. Ditt/dina husdjur?
Noppe, Chexxet och G-Unit…

21. Din dator?
Har flera olika. 3-4 laptops och några stationära. Elektronik är ju färskvara….

22. Din bästa ägodel?
Mina sneakers

23. Saknar någon?
Vänner utspridda över världen.

24. Din bil?
Silverpilen. Seat Leon 2000 – 25000 mil….. Japp det är en skrothög

25. Något du inte har på dig?
Crocs….

26. Favoritaffär?
Nike Store, Caliroots, SNS
27. Din sommar?
Fantastisk, förutom det svenska vädret!
28. Älskar någon?
Frida, Mor, Far, familjen & vännerna.
 
29. Favoritfärg?
Mörkblå

30. När skrattade du senast?
Nyss när jag kollade ovan lgh som Conny skickade på mailen…

31. När grät du senast?
Se fråga 17.
kommentarer
  1. Mrx skriver:

    Oj det var en sorgsen historia.
    Mr X

  2. Mamma skriver:

    Jag tycker det låter, som du har det bra. Inte mycke sorgset där förutom att du skadat foten och saknar dina vänner. Då får man tycka lite synd om sig själv.
    Ha en bra dag…..
    Kramar mamma

  3. Mrx skriver:

    Ja menade med tanke på kontot bara, …..inget annat
    Mr X

Kommentera

