Tuesday!!!

Publicerat: 13/11/2012 i Uncategorized

Tjeeeeenare!

Sitter här på en Tisdag. Skitdagar Tisdagar må jag säga, och även att jag vaknade i en hotellsvit på 3 rum och avnjöt en god frukost så kan det nog bli så att denna inte blir något undantag tillslut, men jag ämnar att försöka göra den bra :) ha ha…

Jag sitter och lyssnar på musik på datorn i vanlig ordning. Just idag är det lite Country såhär på morgonen. Annars är det mest Hip Hop och Dj Chexxet som gäller, men jag kan ju bjuda på lite spellistor för dem som undrar vad jag lyssnar på.

Långsamt men Fröjdigt

Hip Hop

Hip Hop – De svenska beatsen

 

Ska annars köra iväg snart för kundbesök uppe bland skidorterna. Hade man åkt skidor hade man ju planerat en skidsemester på några dagar,  men nu gör jag ju ej det utan nöjer mig med lite shopping och god mat i jättemysiga Salzburg. Oerhört bra ställe och ett utav mina favoritstopp när jag jobbar :)

Tyvärr fick min kollegas fru en stroke i Fredags och mina tankar går till dem! Vet hur det är när någon nära inte mår bra. Det är bara att hoppas att det går bra!

Helgen som var präglades av mys i soffan och tid med familj och vänner. Det var en mycket bra helg åter igen och det känns som att man får ta vara på dem ordentligt! Det behövs verkligen. Trist bara att vädret ska vara så sjukt tråkigt i Sverige nu. Det eviga regnet går mig verkligen på nerverna.

Mycket händer varje fall i livet. Både privat och i jobbet och ibland känns det som att man inte alls hänger med i alla turer. Men det är bara att släppa allt som varit tidigare och blicka framåt med nya mål och visioner! Kämpa en dag i taget mot sina mål, oavsett vad de är. Jag har mina klara, jag hoppas du har det samma ;)

Avslutar med lite bilder från senaste tiden… lagom skit helt enkel! (trodde jag ja…. skituppkoppling på hotellet och Iron Man dräkt nere på negativ nivå igen)

 

Ja ja… – Whatever kids!

Happy Tuesday!

// Il Capitano

Kommentera

