Hump Day

Publicerat: 21/11/2012 i Uncategorized

Mitten utav veckan – Hump Day….

Själv så är jag grymt sliten i kropp och själ, men det är inget som inte går över, och det är inget som inte alla upplever ibland. Jag har tränat riktigt hårt 5 utav de 6 senaste dagarna och det känns i benen kan jag lova. Men som jag många gånger har sagt så finns det inga genvägar. Igår var det comeback på basketplanen efter 10-12 veckor frånvaro pga skada. Var ingen vacker syn, men jag tycker alltid att det är roligt att lira. Att min goda vän Rob Knight var hemma från Norge och tränade gjorde ju dessutom saken mycket bättre. Bra att variera träningen och kasta in lite pass där man även leker med boll.

Det är väldigt mycket på jobbet nu också. Resor, kontorsjobb, och planering. Eftersom det är mycket omstruktureringar så blir det extra arbete och mycket att tänka på. Det hade väll varit okej om allt annat var lugnt, men så är det ju knappast. Dock samma sak här som med träning och privatliv. Man får kämpa och göra det bästa utav situationen!

Nothing worth having comes easy!!!

Dagens träning är Squash mot Hennerberg.

Tackar för mitt fina rack som jag fick i födelsedag, och för presentkortet på Squashcenter :) I övrigt blir det nog fotboll med Herr Martini och chill i soffan. Verkligen kvalitétstid som man säger!

Köpte nya brallor i förrgåt också. Storlek 36″ i midjan. Det är 47cm mindre midjemått än när jag var som störst. Ta en halvmeter snöre och mät så kan ni tänka er hur mycket det är! Man får lyfta fram de små framtstegen och peppa vidare.

Helgen kommer bli galet bra med Swedish House Mafia och div. andra godsaker i STHLM. Blir att testa lite nya brunchställen, bättre middagar och lite shopping. Lägger man till mina goda vänner som bor där, så kan man säga att de brukar sällan slå fel att jag stortrivs när jag är där!

Nu dags för lite sallad och att fylla på depåerna så att benen inte är stummare än nödvändigt ikväll.

Ha en prima kväll vänner!

//Kaptenen

kommentarer
  1. MR X skriver:

    Hej Hej

    Grabbhalva,
    Ja då har du och jag samma midjemått och då kan jag ju låna lite fina kläder av dig ju

Kommentera

