Ser slutat utav arbetsveckan :)

Publicerat: 29/11/2012 i Uncategorized

Hej,

Det har varit en väldigt hård vecka på jobbet med mycket möten, mycket bilkörande och sjukt mycket timmar. Det är smällar man får ta ibland, och det är ju variationen och utmaningarna som gör det roligt att arbeta med försäljning.

Jag försöker hitta peppen igen och det känns som att man är på rätt väg när man gör det mesta rätt. Jag har ju sällan haft problem med att motivera mig, men jag jobbar också hårt med denna biten av mitt liv för att den ska bli bättre. Jag har tur som har så otroligt mycket vänner som stöttar mig och peppar mig oavsett vad som händer i livet. Det är otroligt skönt, och ett privilegium få förunnat att ha så bra vänner!

Dag 2 på VLCD’n har varit groteskt jobbig hitintills. Har för mig att det var lika dant sist jag gjorde det. Känns som att man har en konstant känsla av obehag i magen, och att man skulle kunna fylla den med vad som helst och det skulle kännas bättre. Eller så är det jag tycker att det känns varje fall! ha ha

Ska den som ger sig dock och som de gamla kaptenerna brukar säga:

I övrigt är det mycket sköna drops på sneakermarknaden och förra Torsdag natten satt jag uppe och väntade på de senaste Jordan Retro IV’s som släpptes. Ett par till mig och ett par till min goda vän och förebild Jason.

Dessa skönheter är i mina ögon så nära en perfekt basketsko man kommer, och sedan jag skaffade den andra färgen tidigare i år har jag väntat på att de här ska släppas. Mina kommer från http://www.sneakersnstuff.com och Jason’s från http://www.shelta.se. Båda företagen packar sina gods i dubbla lådor (lådorna är värda en hel del pengar och om man ska sälja igen så är det ett måste med fräscha lådor) och har bra service.

Här har ni det senaste tillskottet i hyllan:

 

Nu är det dags att ladda för kväll med lite Ramlösa och en film. Jobbar ju på att slappna av mer, så att lära mig se på film utan att göra tusen andra saker samtidigt är bra för mig !

Idag på rekommendation  av Herr Martini blir det: Your sister’s sister.

 

Ha en fröjdig kväll//

Kaptenen

Kommentera

