Motivation

Publicerat: 22/12/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Ska sätta igång med lite julstädning här hemma snart. Men jag tänkte att jag skulle bjuda på lite skön motivation i form utav lite bra youtube klipp såhär på morgonen. Jag använder mig mycket utav böcker, video och dokumentärer för att pressa mig varje dag för att nå mina mål. Inte bara när det gäller träning och min nya livsstil, utan även för att bli den människa som jag vill vara :)

Mitt mål är att alltid behandla andra så som jag själv vill bli behandlad.

Det kan vara extra viktigt att komma ihåg det här såhär i juletider när man vill vara med de man verkligen tycker mest om i livet, men det inte alltid finns möjligheten. Jag hoppas att mina vänner och familj runt om i världen får en underbar Jul!!! Ni finns med mig i tankarna och i mitt hjärta!

Ärlighet, Respekt, Lojalitet, Glädje, Kärlek, Vänskap, Gemenskap, Generositet, Villkorlöst

 

 

Who am I? – I am a champion!!!

Al Pacino – Any given Sunday – Life is a game of inches

Ray Lewis – How bad do you want it?

Ray Lewis – Motivation

How bad do you want it?

Ray Lewis – Nike Regal Court Europe

 

Ha en skön Lördag!

// Kaptenen

Kommentera

