Invägning 3 och starten på en God Jul :)

Publicerat: 23/12/2012 i Uncategorized

Hej alla läsare,

Jag skulle vilja på att önska er en God Jul och tacka så hjärtligt för att ni fortsätter läsa min blogg såhär även i juletider :)

 

Idag var som sagt sista invägningen innan Jul, och jag är ganska nöjd med mitt 2012 vad det gäller träning och utveckling hittills.

Dagens resultat:

Högsta vikt: 197kg

Startvikt vecka: 115.2kg

Invägning 3: 112.8 kg

Resultat vecka: -2.4 kg

Resultat totalt: -84.2kg

Har alltså sedan bloggen startade tappat mer än 50kg totalt nu och 84.2 kg totalt.

Jag är naturligtvis ganska glad över resultatet, men jag vet också vad som är kvar att göra. Det finns inga genvägar utan efter jul är det bara att bita ihop. Idag och imorgon kommer maten smaka extra gott dock!

Happy Holidays!!

// Kaptenen

 

Kommentera

