Julens fröjdigheter….

Publicerat: 25/12/2012 i Uncategorized

Julen ångar på en hisnande fart och jag har haft en mycket trevlig jul med familj och vänner.

Idag är det ju juldagen, så det blir en sväng på stan i Linköping för att släcka törsten :)

Tack till min kära familj och min släkt för en underbar Julafton och mycket trevliga paket. Jag kan inte riktigt förstå att jag har varit så snäll i år heller!

Speciellt tack till Mamma, Pappa, Frida och Lasse som förgyllde min kväll igår och Farmor, Håkan, Linn, Cim, Git och Linus som gjorde dagen perfekt.

Jag önskar alla läsare en God Fortsättning och hoppas att ni får ett par sköna mellandagar!

Avslutar med lite foton från julen:

 

 

20121224_214200

 

20121224_214321-1

 

IMG-20121224-WA0013

 

PicsArt_1356385314440-1

 

 

 

// Kaptenen

Kommentera

