Peppande med nytt år!

Publicerat: 02/01/2013 i Uncategorized

Har inte speciellt mycket att skriva om för tillfället då dagarna är ganska lika. Har varit sjukt rastlös när jag varit ledig, så åkte tillbaks till jobbet idag.

Gillar ej att summera och blicka för mycket bakåt, men kan konstatera att 2012 varit ett väldigt lärorikt år! Peppad på ett nytt år varje fall, med mycket utmaningar och motivation. Mycket spännande saker kommer absolut hända och det kan bara bli bättre än vad 2012 avslutades. Jag är övertygad om att det blir ett framgångsrikt år med mycket skratt :)

Finns massor att göra och planerade in en Stockholms helg i februari också, så overall var det en bra dag tycker jag! Blev en PW med Adell på 1.5 timme framåt kvällen, så nu är det dusch och sängen som gäller! På tal om säng så fanns den jag ville ha på lager och bör levereras snarast! Snacka om gött!

Nyårsafton bjöd på trevligt sällskap och riktigt  bra mat. All heder till värdparet och de som hjälpte till med maten! Själv stod jag för vin och champagne, och det blev också lyckat så klart!

Blir att köra stenhårt med rutiner och sunt leverne som vanligt framöver och ta de sista stegen mot mitt mål. Hoppas ni planerar för ett grandiost 2013, för jag tror det kommer gå till historien som fröjdigast hittills!

 

// Kaptenen

 

 

Kommentera

