Tisdag….

Publicerat: 08/01/2013 i Uncategorized
Tjenare alla läsare!
Hoppas att ni har haft en bra start på veckan! För mig flyger tiden framåt tycker jag, och det börjar dra ihop sig lite med tid, planering och aktiviteter under våren.
Som den resglade individ jag är så skissar jag ständigt på nya planer och projekt. Tror 2013 kan bjuda på en del favoriter i repris och en hel del nya äventyr. Precis som det ska vara!
Festivaler och annat roligt finns det ju också att besöka i sommar. Det lutar åt ett stökigt Juni med Amsterdamned, Summberburst, Midsommar och Bråvalla Festivalen…
Sedan blir det naturligtivs Way out West i fröjdiga GBG senare under sommaren!
Kommer nog bli i princip omöjligt att se lika mycket roliga och bra artister som förra året, men skam den som ger sig =D
Årets höjdpunkt brukar ju annars vara G’s stuga med grabbarna. Och det kan nog bli precis lika trevligt som vanligt iår.
Mer än så blir det svårt att skriva ner som plan för vår och sommar än så länge. En sak är säker och det är att jag ska ha förbannat roligt!
Kalendern brukar varje år fyllas på sakta med säkert med resor och andra spännande saker. Gillar ju sällan att sitta still!!!
Gårdagen var förövrigt en Succé utan dess like. Bilen tillbaks från verkstaden efter min olycka för någon månad sedan, och nya sängen levererad. Grymt skönt i båda fallen och jag är supernöjd med sängen :)
På Torsdag ska jag med min mor till sjukhuset för cellgifter och strålning. Skönt att kunna hjälpa till och finnas där för henne någon dag i veckan :)
Ganska lugna dagar fram till helgen då det är dags att åka ner till Holland och stöka lite smått.
Mina polare har alltid ställt upp på mig och vi har sjukt roligt tillsammans, så när Niko berättade att de var klara för final i Holländska Bekker (ishockey) bokade jag snabbt ett flyg ner för att gå på matchen & träffa lite vänner från tiden då jag bodde där nere.
En 2-dagars avstickare med roliga aktiviteter och trevligt sällskap är aldrig fel.
Jobbmässigt har jag medvetet inte bokat speciellt mycket resor framöver och vi får se lite hur mycket det blir i Januari-Februari. Ett par vänder till Tyskland kommer jag nog inte undan!
Ha en fin resterande vecka nu och ta hand om er!
Cheers!
//
Kaptenen

 

Kommentera

