60 snabba…..

Publicerat: 15/01/2013 i Uncategorized
Är inte sådär tokladdad på att blogga… men 60 snabba kan jag orka med!
NKV!
1. Hur gammal är du? 30 år

2. Hur gammal känner du dig? I huvudet yngre… i kroppen bra mycket äldre ;)

3. Vad har du gjort i dag? Jag har suttit i ett antal möten, jobbat, pratat och sålt… standard

4. Vilken film såg du senast? Kan ej minnas faktiskt…. Ser mycket film!

5. Vem ringde du senast? Min mor
6. är du besatt av någonting? Sällskap och mina vänner. Tuggumi definitivt….
7. Är du rädd för blod? Nej du

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Ett stort ekskrivbord med 3 skärmar framför mig, och ska snart stänga ner och bege mig hem för dagen. Papper, överallt och kundprover.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Carl Bildt, Ingvar Carlsson, Olof Palme, Göran Persson och nuvarande Fredrik Reinfeldt.

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Ja jag visste fan inte om Palme var 90-tal….. slarv

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Marinblått och andra nyanser ytav blått

12. När vaknade du i dag? 
klockan 05.15

13. Vilken är din favorithögtid? Thanksgiving och Jul

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Boracay, Maldiverna eller liknande..

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Valfritt Ica Maxi klockan 5 en eftermiddag.

16. Hur vill du tillbringa din pension? Sol, polare, havet, kanske en fruga och bara göra allt jag gillar!

17. Vad lyssnar du på just nu? Sam Cook – Bring it on home to me

18. Har du någon gång brutit ett ben? Flera….

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Mineralvatten, kesella, keso, ägg, kött

20. Vem är din favoritkändis?  Ray Lewis. Han är förbannat mäktig bara!

21. Vad är du på för humör just nu?  Sliten plågad själ!
22. Vilka världsdelar har du varit i? Inte så många…. orkar inte räkna… (ok latheten tog över)

23. Snarkar du? Det hoppas jag. Ger ju karaktär

24. Vilka yrken har du provat på? Säljare…. thats it. Jag är en del utav den onda sidan

25. Hur går du helst klädd? Jeans, sneakers, nått stickat eller långärmat om jag är ledig. Mer formellt på jobbet… och äre fest så drar jag gärna på mig en kostym eller liknande!

26. Vilket stjärntecken är du född i? Jungfru eller våg beroende på Horoskop… e i skarven!

27. Vilket är ditt favoritgodis? Naturgodis

28. Vad sa du senast? Nej nu räcker det för idag.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Engelska
30. Vad har du på dig just nu? Moccaboots, grå kostymbyxor, vit, röd och blårutig skjorta och mörkblå kabelstickad tröja.
31. Vilken är din favoritaffär? Nike Store
32. Vad har du för storlek i kläder? Varierar
33. Vad har du i dina fickor? Ingenting just nu

34. Vad köpte du senast? Tuggumi

35. Hur många gånger har du flyttat? 10+ ggr

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Telefon, Multiverktyg, vapen….. (livrädd för okända djur)

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag är morgonpigg och kvällspigg…. seg mitt på dagen…

38. Senaste filmen du såg på bio? Har ju bio hemma… men på biografen var det nog: Wallstreet 2 – Money never sleeps

39. Har du blivit sydd någon gång? Ja många gånger…

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Säkert alkoholpåverkad ;)
41. Vad åt du till frukost? Proteinshake
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 20 bast, jobbade och planerade flytt till USA 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Blev hämtad på flygplatsen i Holland av en polare. Det var vänligt :) 

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? I sängen

46. Vad var det sista du åt? I helgen var det nog thai… 

47. Vem är världens vackraste kvinna? Min mamma och min syster. Givet! 

48. Är du blyg? Tveksamt

49. Vilken var den sista konserten du var på? Swedish House Mafia

50. Vad heter du i andra namn? Nils Johan Herman

51. Har du varit med om en bilolycka? Ja ett par stycken

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Absolut 

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Lira basket med polarna

54. Har du några husdjur? Noppechkin

55. Vill du gifta dig? Ja gärna om det känns rätt
56. Var växte dina föräldrar upp? I glamourösa Mjölby

57. Har du någon gång ringt polisen? Ja

58. Har du svenskt ursprung? Jag är halvtysk

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Oj… detta kan ta en stund… Biffen, Bosseman, Bo-Yo, Bo, Big Swede, VD’n, Swizz, kaptenen… ja det var nog de flesta

60. Vilka är dina största svagheter? Limited Edition Sneakers och dyra urverk… skämt och sido (fast sanning) Privat är jag för snäll ibland, velig och har svårt att ta hand om mig själv i perioder ;) Där ni!

kommentarer
  1. Elin skriver:

    Check på det!!;) kram på dig<3

Kommentera

