TGIF!!!

Publicerat: 18/01/2013 i Uncategorized
Trots en viss grad utav förkylning och halsont så tycker jag veckan har gått rätt så bra och smärtfritt endå.
Jag är så sällan sjuk, men när man ligger såhär lågt i kcal och dessutom är ute och flyger osv är det svårt att hålla ifrån ibland.
Största boven i dramat för mig brukar annars vara brist på sömn, och det är nog fallet även nu. Ligger skönare än någonsin, men kan inte somna ibland.
Bara att fortsätta peppa på med dieten dock och köra dag för dag!
Annars har veckan varit fokuserad på jobb och igår var jag på sjukan och handlade med Mor. Hon kämpar på bra och det är skönt att se att hon håller andan uppe!
Händer ju mycket roligt också i livet trots en viss grad utav förkylning och sjukdom i familjen!
  • Enligt Herr. Martini kommer de första artistsläppen till Way out West snart = Sjukt peppad
  • Mumford & Sons, La Liga och Spansk Handboll under mitt Barcelona besök i Mars = Sjukt peppad
  • Livesport över lag = Sjukt peppad
  • Broder Noppechkin kommer hem på visit snart
  • Amsterdamned planera börjar ta form. Det kan man inte annat än älska!
  • Det har shoppats en del fröjdigheter senaste veckan. Det livar alltid upp i mörkret också! 5 par brallor, 4 skjortor, 4 jackor & lite annat smått och gott har fått följa med hem för att förgylla vårgarderoben.
Så det finns en del godsaker att glädjas åt även den här veckan!
Helgen ska spenderas kurerandes i säng/soffa och det kommer bli sinnesjukt mycket sport då NHL, NFL, NBA och Premiership alla rullar på i full fart nu. JAG ÄLSKART!
Nu startar jag helgen med LHC – Frölunda i Cloetta.
Ha det prima //
Kaptenen
Bild på dagens frukost:
frukost 20130118
Kommentera

