Mitt i veckan…

Publicerat: 23/01/2013 i Uncategorized

Så sitter man här på Onsdag kväll och veckorna springer iväg i ett rasande tempo.

Jobbar som tusan för tillfället och det är mycket stress på jobbet, men som sagt hellre det än att det inte finns något alls att göra.

Tyvärr har min kära Farmor gått och blivit riktigt sjuk, så det är ett ytterligare tråkigt besked för familjen, och det är bara att hoppas att läkarna kan hjälpa henne och få henne på bättringsvägen även om det ser tufft ut! Hade en jättefin jul med henne och resten av familjen och det är alltid trist när de gamla blir sjuka. Svårare för kroppen att stöta iväg.

Imorgon ska jag till sjukan med Mor och sedan har vi lite grejer att styra med. Annars är det jobb, kundbesök och lite annat som står på schemat resten utav veckan.

Sköter mig till punkt och pricka med kost osv. i vanlig ordning och försöker kurera förkylningen så gott det går under extrema dietförhållanden. Bara att trampa framåt och inte kolla bakåt helt enkelt!

Igår var jag och kollade när Norrköping Dolphins spelade Euro Challenge och det var roligt att se dem vinna på 2 straffkast i sista sekunden. Foulen av det turkiska laget var bland det mer dummare jag sett på en basketplan faktiskt! Men kul för Dolphins!

I övrigt är det ett par veckor kvar såhär lågt i kcal intag och det börjar mest kännas mentalt ärligt talat. Klart man är sliten fysiskt men det är trots allt skallen som man sätter störst påfrestning på. 9e veckan halvvägs dock och bara att se framåt även här!

Ha en en fin fortsatt vecka nu!

// Kaptenen

Kommentera

