Liten uppdatering :)

Publicerat: 30/01/2013 i Uncategorized
Bomber, granater och allmäna stressfaktorer!
Just nu brinner det i knutarna, och jag kan tänka mig att jag snart har ett pris på mitt huvud om jag inte rer ut div. arbetsrelaterade frågor. Stämningen nere i mellan-europa är syynnerligen hetsig, men skam den som ger sig så att säga.
Måndag & Tisdag spenderade jag på mässa i Frankfurt där jag försökte lugna och ta hand om diverse kunder. Letade även lite nya affärer men likt mycket annat så kan mässan läggas under rubriken: ”Det var bättre förr”
Hur som haver så är det bara att slita på både på jobbet och med livet på sidan utav affärerna. Bara hoppas att de nära och kära repar sig och det rör sig fortsatt mot det bättre.
Tiden rinner på sanslöst fort och ibland glömmer man att stanna upp och titta på allt det fina man har runt omkring sig!
Tack än en gång alla fina vänner och familj för all glädje som ni ger mig var dag!
Avslutar med lite bilder från privata albumet och önskar en en fröjdens kväll!
//
Kaptenen

Frankfurt

Johan väntar på Tina

LHC - Brynäs

Pilsner

Pizza 1

Pizza 2

Tina Instagram nerdar

Vin

Kommentera

