Helgen som var…

Publicerat: 04/02/2013 i Uncategorized

Tjenare alla goa läsare!
Hoppas att ni har haft en bra helg och att starten på veckan varit fantastisk!

Min helg startade med soffmys och film på Fredag. Såg den svenska filmen Hypnotisören och den var väll helt OK kan jag ändå tycka.

Lördagen började jag morgonen med att köpa färskt bröd och lite tidningar och bege mig ut till landet där mor och far bor. Det blev en trevlig morgon och solen sken ju över slätten.

Farsan gav sig sedermera iväg för att lira tennis och jag och mamma åkte mot Motala för att gå lite med hundarna vid Varamon. Dock fick vi snart åka till Mjölby Tennisklubb då far min tyvärr skadade sig ganska allvarligt och var tvungen att åka till akuten för kontroll. Väl på plats konstaterades att det var väntan som gällde och jag lämnade mor och far för att kolla in LHC ett par timmar. Under matchen fick jag reda på att pappa slitit av hälsenan så kvällen spenderade jag sedan på akuten och med att få hem pappa igen.

Söndagen så var jag åter igen på landet för att köra runt lite ärenden och ordna så att pappa fick hem sina arbetsgrejer. Kvällen och natten spenderades med sport och då framförallt Super Bowl. Härligt att Ravens vann och att Ray Lewis fick avsluta med en ring!

Ingen invägning i helgen ju utan den kommer Torsdag eller Fredag lite beroende på hur schemat ser ut osv. Ska skjutsa mor och vara med henne på cellgiftsbehandlingar och annat så får se vad som tillåts :)

Över lag en mycket lugn och aningen jinxad helg!

Bara att hoppas att pappa har bra läkekött och att rehabiliteringen går enligt plan!

Krya på dig far!

 

Nu trummat vi framåt i veckan och fortsätter i det galna tempot som för tillfället råder på jobbet. Ha en fin start på veckan så hörs vi senare!
Cheers!

//

Kaptenen

kommentarer
  1. Tina skriver:

    En stor kraaaam till hela familjen Erixon!

  2. MR X skriver:

    Tack för för hjälpen grabbhalva. Det var snällt att ställa upp för den senige …
    Sitter och arbetar från köket, med benet i vädret
    Ha det

Kommentera

