Sista dagen i veckan!

Publicerat: 17/02/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Känns som att veckan ännu en gång har flugit förbi och det har funnits massa saker som skulle ha gjorts och som inte har hunnits eller som man har haft tid med.

De stora och viktiga sakerna har jag dock mäktat med och just nu har jag en paus i min städning som har fått vänta till sist. Städa är ju det värsta jag vet, så det får bli när det blir. Samtidigt är det ju gött med ett rent hem, så man får bita i det sura äpplet en gång i veckan och ta hand om det :)

I helgen har jag mest varit ute på landet hos mor och far. Eftersom de är lite invalido just nu så behöver de lite extra hjälp med hundar och sysslor beträffande hushållet. Trevligt med lite shopping i lördags också och god mat! Garderoben börjar väll ta något så när form igen, och jag känner mig tillfreds med utvecklingen. Över lag en lugn och stabil helg där vila och familjen har varit temat! Kvällen tror jag spenderas med Zlatan och PSG på TV och sedan är det väll lagom att somna in.

Veckan spenderas mest på resande fot då jag har en hel del möten och förhandlingar att ta hand om den närmsta tiden. Blir att vara ute 3 veckor på rad i varierande utsträckning, men det ska väll gå det med! Det är en del utav jobbet och det bryter ju av lite från dagarna på kontoret. Bara att hoppas på att autobahn bjuder på bra väglag och att alla flygbolag osv. håller sina scheman.

Idag är det också en utav mina största förebilder och idolers 50:e födelsedag. Världens mest tävlingsinriktade idrottsman och den som troligtvis tränade och drev sig själv och sina medspelare hårdast någonsin,

The G.O.A.T – Michael Jordan fyller idag 50 år.

För er som inte avgudar honom som mig så kan ni kolla dessa videor så kanske ni ser lite utav hans storhet.

Michael Jordan – To the max: 

Hall of fame speech: 

Annars kan man ju alltid söka på youtube efter hans highlights och bara sitta ner och njuta en stund.

Önskar er en skön avslutning på helgen och en trevlig start på veckan!

//

Kaptenen

kommentarer
  1. MR X skriver:

    Hej GH,

    Stämmer helt in i hyllningarna
    Referee

Kommentera

