On the road again

Publicerat: 19/02/2013 i Uncategorized

Resande fot hela veckan från nu…

Ska beta av Västra Tyskland från Dusseldorf ner till Frankfurt. Ingen större resa iof, men det är långa dagar! Det är 4 möten som står på agendan och det brukar vara förhandlingar och dylikt som kan dra ut på tiden. Blir så 3 veckor i rad nu då Q2 priser och vissa möten helt enkelt måste göras innan det är för sent. Mamma börjar ju bli lite bättre nu och det är bara att passa på och resa så mycket som möjligt då ett tag!

Den här veckan var ju tanken att jag skulle dra igång kroppen lite igen efter min VLCD då träningen varit högst lågintensiv! Igår lirade jag innebandy och det var riktigt roligt. Försökte få lite tryck i kroppen, men den var relativt stum. Känns i benhinnorna idag. Tanken är motion idag och sedan vila några dagar på resande fot, och sedan köra ett tyngre dubbelpass cardio i helgen :) Minst 4 motionstillfällen känns som en bra första vecka, när kroppen inte är riktigt ännu.

Morgonvikten ligger på dryga 107kg normalt så jag har lite mer i magsäcken än tidigare och blir lite mer ”fylld” när jag äter det största målet efter träningen på kvällen. Det är dock normalt, så ingen jag oroar mig över. Sliter på och litar på att min kunskap om min kropp och träning ska ta mig framåt. Behöver jag råd bollar jag med Jason eller mina andra vänner som är duktiga på ämnet :)

Kollade över garderoben lite när jag packade min weekend bag, och jag insåg att jag är relativt nöjd igen efter rensningen. Dryga 10 nya skjortor och 10 långärmade har tillkommit efter dessa 10 veckor då formen slipats lite och garderoben fått bytas ut. En ny kostym fick jag av far min också och lite andra kläder som var förstora åt honom. Han är snäller mot lillpöjken ibland vet ni!

Jag vet att många kanske tycker det är mycket bilder i bloggen nu för tiden, men jag blir inspirerad av dem, och jag vet att många gillar dem. Så för er som ej gillar dem hoppas jag att ni står ut, för de kommer fortsätta vara ett stående inslag i bloggen :)

Ha en fin vecka nu så ska jag försöka uppdatera bloggen med lite mer text nu när träning osv drar igång på allvar igen!

Cheers!

// Kaptenen

 

 

 

 

Kommentera

