Ny dag, nytt hotell…

Publicerat: 21/02/2013 i Uncategorized

Tjollahopp!

Jag känner mig inte sådär superkreativ kan jag väll erkänna men å andra sidan är jag så bissart uttråkad att även det tråkigaste utav blogginlägg troligtvis underhåller mig mer än detta flygplatshotell!

Har avslutatat veckans möten med lite blandat resultat. Man kan inte utföra mirakel ibland tyvärr utan får nöja sig med att bara vara ”jävligt bra” ;)

Snackade lite med min gode vän Mattias som flyttat hem från England förut idag och det är alltid trevligt att ha vännerna närmare, men måste säga att jag hade jävligt roligt när jag var och besökte grabben 2011. En riktigt fröjdig resa!!!

Stort grattis till min goda vän Gustav Adell som idag tog årets första (men förhoppningsvis inte sista) tävlingsvinst nere i Spanien! All cred till Gunde som sliter på som ett djur år efter år och han är verkligen värd all framgång som finns! Kul att se när hårt arbete lönar sig!

Fick även byta några ord med den gode Herr Martini som är på ett korståg genom europa med mål att se så mkt utav Sigur Ros som möjligt! Fick ju även jag njuta utav Sigur i hans sällskap i höstas, och det finns ingen bättre att åka på festival eller konsert med! Fröjdens Alabama så att säga! Way out West lär ju bli episkt även iår!

Annars har veckan och de senaste dagarna bestått mest utav motorväg, hotellhäng, kolla fotboll och surfa runt alla meningslösa sidor som ska besökas varje dag! Japp mina vänner… glammigare än så är inte livet på resande fot oftast =P

Nu har jag ju dessutom inte shoppat på hela veckan, så man får ju säga att jag har varit exceptionellt billigt i drift också. Något som känns ovant! Tur att Kalmars Finest dyker hem till helgen och det vankas en bättre middag på stan!

Nya Café och amerikanska GQ samt en ask läkerol har iof förbättrat min kväll lite, men jag som är en relativt rastlös person hatar verkligen ensamna kvällar på div. hotellrum över hela Europa!

Imorgon får jag varje fall flyga hemmåt och då blir det träning och sedan fredagshäng med Tina & Anna (I brist på annat sällskap;). Hoppas jag får välja film, för de har fan kass filmsmak!

Benhinnorna känns fortf av lite, men det ska nog inte vara någon fara för att löpa lite. Kroppen är ju bara lite ovan än så länge!

Ha en skön restarande Torsdag nu så hörs vi i helgen!

Från Frankfurt säger jag god natt!

//

Kaptenen

 

 

 

 

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Gött att höra från dig idag. Ringer från tåget på söndag. :)

  2. Mattias skriver:

    Det var jäkligt roligt att snacka med dig också. Vi kommer att höras mer nu i framtiden när vi på ligger o pumpar mil på vägarna:)

  3. MR X skriver:

    Ha det så gött nu och ta det lugnt så du kommer hem välbehållen…

Kommentera

