Tisdag..

Publicerat: 12/03/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Har haft en bra avslutning och start på veckan, och nu är träning och kost igång ordentligt igen!

Försöker käka 5-7 ggr per dag beroende på hur jag tränar och hur mycket jag är vaken. Blir små måltider med mycket protein och lite mindre kolhydrater. Käkar mitt största mål efter träning och ska försöka aktivera mig med något varje dag. Även om det inte alltid är hög intensitet!

I Söndags sprang jag 5km på asfalt och igår blev det en promenad och 1 timme innebandy! Riktigt roligt att spela och skönt att få köra lite spurter och känna lite på bollen :)

Idag blev det löpning ett gäng km igen och även att kroppen känns lite tung så är det bara positivt just nu tycker jag. Måste öka distans inom kort, så bara att nöta på så länge det bara är träningsverk är det ju ingen fara!

Kvällen spenderas annars framför Barcelona – Milan och imorgon ska jag spendera dagen med min mor.

Är fortfarande sjuk i öroninflammation, men det stör mig inte i träningen eftersom jag ej har feber. Bara att köra på helt enkelt!

Ha det så prima så hoppas vi att veckan fortsätter bra,

Kommentera

