Barcelona 2

Publicerat: 23/03/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Näst sista dagen här nere i Barcelona, och jag kan verkligen inte klaga alls på min vistelse de senaste dagarna.

Har haft bra väder, ätit god mat och druckit god dryck. Såg Mumford & Sons live i Onsdags och de var mkt bra. Tycker att de lyfte sig live jämfört med från skivorna, och de bjöd på en bra show!

Trevligt sällskap, sol, strandhäng och lite shopping har annars förgyllt mina dagar. Alltid grymt att umgås med Noppe och det var länge sedan jag såg min gammle sambo en länge tid.

Blev Euroleauge match i Torsdags också mellan de två storlagen Regal FC  Barcelona och Caja Laboral Votoria. En välspelad match med några utav Europas bästa spelare tillsammans med fd. NBA lirare. Barcelonas klack sjöng och hoppade oavbruter i 40 minuter och satte ett exempel för hur man skapar stämninge på en match! Riktigt roligt!

Ska se till att njuta de två sista dagarna här nere nu så hörs vi från Sverige nästa gång!

Avslutar med lite bilder:

Såg någon snygg jävel bredvid mig i hissen…..

20130320_143844

Noppechkin  nöjd med Hard Rock Café

20130321_144038

Basketmatch i Euroleague

20130321_203024

Mumford & Sons

20130320_214857

Mumford igen

20130320_220848

Lunch på stranden

 20130322_130159

Satt och njöt en stund i solen

20130322_132428

Mexikanskt på Rosa Raval

20130322_175057

//

Johan

 

kommentarer
  1. Azra skriver:

    stilig outfit i hissen Johan :)

  2. Tanco skriver:

    Fan Johan, nu har jag ju inte sett dig på ett tag men fy satan vad bra det börjar se ut!! Dela gärna med dig av självdiciplinen och karaktären du besitter! :)

    • Johan Erixon skriver:

      Tack kompis! Det går lite i vågor kan även jag tycka, men jag hoppas hitta en hyffsad form till 2014 :) En 10 dagars i Barcelona gynnar inte formen sådär våldsamt dock ;)

Kommentera

